JEDWare – Softwareudvikling til 3CX

3CX er meget fleksibelt fsva. funktionalitet og integration. Vi oplever dog at nogle kunder har ønske til en enklere arbejdsgang eller ønske om en ekstra funktionalitet til deres 3CX installation. Her hjælper vi med et af JEDWare programmer eller vi kan tilbyder at udvikle helt specifik funktionaliteten til kundens 3CX løsning.

Vi har følgende software klar til implementering:

  • JEDWare-Mobilstatus
    • MobilStatus, vi viser om medarbejder er optaget på Mobil Telefon, fx TDC, TELIA, UNI-TEL, Læs mere her
  • JEDWare-Report
    • Kundetilpasset Rapportering, viser antal kald time for time, ind og ud, samt mistede. Herudover overblik over totaler på virksomhedens køer. Læs mere her
  • JEDWare-WallBoard
    • Kundetilpasset Multi WallBoard, viser status på de enkelte medarbejdere i køer og overblik over køernes performance. Læs mere her
  • JEDWare-DB-Export
    • Databaseudtræk af kald til kunders egen SQL Server for kundebehandling af data,
  • JEDWare-HTML Kald
    • HTML Kald (etabler et opkald via en HTML Streng)
  • JEDWare-TempBlock
    • Tidsbestemt blokering af et eller flere bestemte indgående nummer, inkl. log over blokerede kald, Læs mere her
  • JEDWare-Prompt
    • Oprettelse af her og nu Nødprompt til Hovednummer eller Kø (fv. Vi er klar over at der er et brud på vandforsyningen, på Bogensevej, hvis din henvendelse drejer sig andet vent venligst.). Læs mere her
  • JEDWare-CSAT
    • Kundetilfredsheds analyse (CSAT). Vi spørger om vi må ringe tilbage efter endt opkald. Vi ringer op og beder om kundens holdning på fx. 4 spørgsmål.
  • JEDWare-Schedule
    • DID Årskalender til håndtering af kald (til brug fx ved telefonpasning og vagtordninger)
  • JEDWare-CRM
    • CRM System