PBX Call Center

3CX Call Center version

Som noget nyt kan du nu let opdatere dit 3CX telefonsystem med et Call Center modul.

Kontakt os for opdatering af din licensnøgle. Det er det eneste der behøves, for at opdatere fra en almindelig 3CX licens til 3CX Call Center licens.

Call Center er ikke bare oplagt til indgående Call Centre samt Salgs og Support virksomheder, men også til Lægehuse og virksomheder med begrænsede ressourcer til besvarelse af mange opkald i forbindelse med spidsbelastninger.

Kontakt os på telefon 6618 1168, for en vurdering af rette balance mellem indgående kald, og jeres linje kapacitet.

Opnå endnu bedre kundeservice med 3CX Call Center modulet.

For virksomheder er det i dag vigtigere end nogensinde at yde den mest optimale service for både eksisterende som for nye kunder.

3CX Call Center tilbyder følgende funktionalitet:

  • Avanceret Real time kø statistik
    • Monitorering af kø status
    • Monitorering af aktuelle kunder i kø
  • Avanceret medarbejder statistik
    • Log medarbejdere ind og ud af kø
    • Hvor lang tid har en medarbejder betjent den enkelte kø
    • Hvor mange kald er besvaret / ubesvaret i den enkelte kø
    • Gennemsnitlig og højeste ventetid i kø
  • Call Back funktion
    • Lad kunden bestille tilbageringning, uden at kunden mister sin plads i køen
    • Automatisk opringning til kunder i rækkefølge
    • Tilbage ringnings statistik sendes til kø ansvarlig
  • Yderligere kø strategi
    • Bestem hvordan de enkelte medarbejdere skal besvare næste kald. Der kan vælges mellem fx:
      • Tilfældig (Round Robin)
      • Længst ledige
      • Den der har snakket kortest tid
      • Den der har besvaret færrest kald
  • SLA Alarmer
    • Kø ansvarlige og evt. ledelse kan blive notificeret hvis kunder har ventet i kø i for lang tid i forhold til SLA
    • SLA events bliver logget
    • SLA notifikations e-mails sendes til kø ansvarlig
  • Lyt på / Lyt og Hvisk / Deltagelse
    • Kø ansvarlig kan lytte på kald, og være medarbejder behjælpelig via Lyt og Hvisk funktionen, fx i forbindelse med oplæring.
    • Kø ansvarlig kan deltage i et opkald, og snakke med både medarbejder og kunde

Ovenstående er primært udviklet for at tilgodese større Call Centre, med det formål at øge medarbejdernes produktivitet, men funktionaliteten der giver kunder / patienter mulighed for at blive ringet tilbage er helt suveræn for både Lægehuse og de mindre virksomheder der ofte oplever spidsbelastninger på bestemte tidspunkter af dagen, eller i situationer hvor medarbejdere er syge og funktionen med at besvare opkald derfor er fordelt på færre medarbejdere.

Professionel Call Center funktionalitet kan tilføjes Jeres eksisterende 3CX fra version 10, uden der er behov for installation af software på jeres 3CX server.