telecom trailer, dansk røde kors,

Vi har et bredt udvalg af kunder, hvortil vi har udviklet specifikke IP telefoni løsninger der passer til deres branche.

Du vil derfor også være i trygge hænder hos os. Vi skal nok levere den helt rigtige løsning.

Vore kunder kommer fra vidt forskellige brancher, så som:

Advokatkontorer, Autoværksteder, Autoforhandlere, Brand & Redning, Beredskab, Detailforretninger, Ejendomsmæglere, Foreninger, Håndværksmestre, Klinikker, Klubber, Hoteller, Produktionsvirksomheder samt Revisionskontorer og Skoler.

Gældende for alle kunder, uanset hvilken branche de kommer fra, er at IT-, tele- og data systemer alle udgør en grundstamme i firmaet. Oplysninger og viden om disse skal selvfølgelig behandles med diskretion, og holdes inden for virksomhedens mure. Også på dette område vil du være i trygge hænder hos os.

Vi er derfor meget stolte over, at nogle af vore kunder gerne vil fortælle om deres oplevelser, både omkring 3CX systemet og JED it- & Teleservice.

Har du, efter at have set vore referencer, fået lyst til at høre nærmere om en bestemt ydelse eller service vi har leveret, er du velkommen til at kontakte os. Har du lyst at høre mere gennem en af vore kunder, har vi også mulighed for at formidle kontakten.

 

Stabilt telefonsystem med økonomiske besparelser

Midt- og Sydsjællands Brand og Redning har samlet alt telefoni på telefonsystemet, 3CX, og har hermed både fået et stabilt telefonsystem og sikret en væsentlig økonomisk besparelse for beredskabet.

Nødkald, Vagtcentral og Administration kører nu på en 3CX Telefoniløsning fra JED it- & telæeservice ApS og Områdeleder, Thomas Halskov kan nu – efter 2½ års drift uden uventede overraskelser – konstatere en væsentlig økonomisk besparelse på indkøb, vedligehold og support for beredskabet, og han er derfor tilfreds med valget af det nye 3CX Telefon System fra JED it- & teleservice ApS….. Læs mere

Itmedico, nu snakker vi med kunderne

Det kan godt være, at vores tidligere telefonsystem kunne rigtig meget og var utroligt avanceret, men det blev ved med at drille og melde systemfejl. Selvom jeg er uddannet datalog og udvikler software i en it-virksomhed, så brugte jeg nemt fem arbejdstimer om ugen på at yde service på det. Blandt vores kunder var det lidt af en stående joke, at der altid var én eller anden fejl i vores telefonsystem.

Jeg kom i kontakt med Jesper fra JED it- og teleservice og fik mulighed for at prøve hans helt nye system – og pludselig blev det nemt for os at stille om til de andre, og når jeg er i udlandet – ja, så tager jeg bare min telefon. Alt sker automatisk og uden fejl. Det nye system er enkelt og har måske færre funktioner end det tidligere, men det kan alt det, vi har brug for – og det virker bare. Med det her telefonsystem har min virksomhed fået et langt smartere produkt, jeg slet ikke vidste eksisterede. Så i stedet for at bøvle med telefonerne, kan jeg i dag bruge tiden på at snakke med kunderne.

Og har man spørgsmål, så ringer man bare til JED it- & teleservice – de giver altid en rigtig god service.

Morten Flink

ITmedico, Aarhus

Morten_Flink

Frederiksborgcentret er altid klar ved telefonerne

I marts 2013, skiftede Frederiksborgcentret telefonsystem til 3CX Phone System. Frederiksborgcentrets daglige IT Support – “Support Team” v/Mark Larsen fik til opgave at udskifte det tidligere  telefonsystem, og sikre en stabil intern telefonserver. Det vigtigste var at alle direkte numre blev bevaret – også til husets “Blå Mænd” der løber rundt på hele centrets område, med mobiltelefoner som vigtigste arbejdsredskab. 

Opgaven som blev løst i samarbejde med JED it- & teleservice, sikrede et telefonsystem der blev tilpasset således, at det levede op til Frederiksborgcentret forventning om at få et professionelt telefonsystem. For at sikre en høj talekvalitet og ikke mindst en meget favorabel og overskuelig telefonregning, er Uni-tel blevet valgt som teleudbyder, til både fastnet- og mobil telefonien.

3CX sikrer telefonien hos Møbeltransport Danmark

Efter en længere tids test af forskellige telefonsystemer valgte Møbeltransport Danmark 3CX telefonsystemet, som erstatning for virksomhedens eksisterende telefonsystem, der var placeret i alle afdelinger.

At det har været en succes, kan man høre i dette indslag:

Hør en begejstret receptionist fortælle hvor let det er at betjene, en glad IT-administrator fortælle hvor nemt det er at installere, og ikke mindst IT Chefen, der både er yderst tilfreds med systemet, hvor nemt og gnidningsløst det har været at skifte, samt supporten fra JED it- & teleservice.

Hvorfor vælge 3CX Phone System?

Se hvorfor tusindvis af virksomheder over hele verden og i alle størrelser, herunder Pepsi, American Express, Boeing, Harley Davidson, Formula One´s Caterham F1, RE/MAX, samt ikke mindst hvorfor vores danske virksomheder som, Frederiksborgcentret, European House of Beds Denmark, Molskroen, Ib Andresen m.fl. skifter til 3CX Telefonsystemet!

Denne video giver en præsentation af 3CX Phone System til Windows, og viser dig, hvad der gør det anderledes i forhold til andre VoIP-telefon systemløsninger på markedet.

3CX Phone System er Windows-baseret, hvilket betyder at du ikke behøver at lære Linux for at få det til at virke. Det er en VoIP PBX, så du kan tilslutte kontorer og hjemmearbejdspladser / fjernmedarbejdere uden at skulle betale ekstra på telefonregninger. 3CX Phone System giver Unified Communications, der øger medarbejdernes produktivitet, og du kan integrere det med jeres CRM system. Det er nemmere at skalere og administrere selv, så du minimere omkostning til dyre konsulenter.

Her er hvad Bill Peters, leder af IT på Team Lotus havde at sige:

“Administration af 3CX er enestående – nu kan vi nemt foretage ændringer i vores PBX selv, noget, der var utænkeligt på en traditionel PBX.”