Lægehus Telefonsystem

Et troværdigt lægehus har et troværdigt telefonsystem

Få styr på de travle morgener, der kan opstå i ethvert lægehus. Der kan være rigtig mange patienter der forsøger at komme igennem samtidig på telefonen. Det handler om at få stillet patienterne rigtigt igennem, og få effektiviseret call flow bedst muligt, så patienterne ikke ringer forgæves. 

 

 

Vi specialiserer os i skræddersyede 3CX løsninger inden for erhvervstelefoni, og vi hjælper gerne jeres lægehus med at få styr på telefonien. Vi tilbyder et telefonsystem til lægehuse, der indeholder mange nyttige funktioner til lige præcis læger og lægesekretærer. 

 

Vi kan blandt andet hjælpe jer med; digital receptionist (tastemenu), åbningstider, kø-system, mulighed for at bevare plads i kø, ventemusik, mulighed for optagelse af samtaler og masser af genvejstaster for øget effektivitet ift. indtastning af data.

Hvor mange SIP linjer til et lægehus?

En 3CX licens’ størrelse bliver gjort op i antal samtidige samtaler. Det betyder at det kan være svært at fastsætte priser og størrelser på licens, hvis ikke man kender sin virksomheds nødvendige kapacitet. Vi har mange års erfaring med 3CX licenser, SIP trunks og antal SIP linjer der skal vælges til de forskellige brancher og typer af virksomheder. 

 

Vores erfaringer fortæller os, at når vi snakker telefonsystem til læger, så skal der tages højde for de lange opkaldskøer der kan opstå mandag morgen. Derfor kan det i nogle tilfælde betale sig, at man har f.eks. 4 eller 6 SIP linjer pr. telefontager.

3CX mockup 2

3CX telefonsystem til lægehuse

Ingen lægehuse er ens, og derfor bør telefonsystemet heller ikke nødvendigvis være det. Vi stræber efter at tilgodese jeres behov, så I kan få det optimale ud af jeres telefonsystem. Vi tilbyder et telefonsystem, som har til formål, at effektivisere kommunikationen, både internt og eksternt, for jeres lægepraksis. 

Skal din lægepraksis prøve 3CX?

Vi hoster din 3CX

Kom i gang med fremtidens telefonsystem. Vi hjælper dig hele vejen.