Analyser 3CX-data hurtigt og nemt

Del indlæg

Håndtering af 3CX data

Det er ikke nogen hemmelighed, at vi her hos JED IT- & Teleservice synes, at 3CX er verdens bedste telefonsystem. Det er let at skifte til, har en masse gode funktioner, er fleksibelt, nemt at bruge on the go, og er blandt de billigste VoIP-telefonisystemer på markedet. Du får altså virkelig meget for pengene.

Når det er sagt, skal det heller ikke være nogen hemmelighed, at 3CX ikke altid giver de bedste rapporter. Flere brugere af 3CX rapporterer, at 3CXs værktøjer er besværlige at bruge eller ikke giver den data, de har brug for. De kan ikke trække data for mere end et bestemt antal numre, 3CX viser ikke opkaldsstatistikken  helt rigtigt og de skal finde på komplicerede nødløsninger, mm.

Det er naturligvis en kilde til frustration blandt både kunder og 3CX partnere. Vi ser helst, at vores kunder er tilfredse med det produkt, vi sælger. Men analysering af opkaldsstatistikker er uden tvivl blandt de vigtigste opgaver, der findes i virksomheder, der har mange opkald. Derfor er det utroligt vigtigt, at dataene er i orden.

Men hvis 3CXs indbyggede call center løsninger ikke fungerer helt optimalt, hvordan kan man så ellers holde styr på al den data?

Med JEDWare, selvfølgelig!

JEDWare: dataanalyse gjort enkelt

Okay, det lyder måske som en ordentlig omgang pral. Selvfølgelig promoverer vi vores egen 3CX add-on, som et godt værktøj til at analysere 3CX dataene på en nemmere måde. Men det er ikke bare tomme løfter. JEDWare blev skabt efter flere års dialog med vores kunder, hvor vi indsamlede deres ønsker og forslag. Resultatet? En enkel og brugervenlig web app, der giver dig de data, du har brug for, præsenteret i en flot og letforståelig pakke.

JEDWare kommunikerer med din 3CX server for at indhente den data, appen har brug for. Derefter bruger den dataene til at generere daglige rapporter og grafer, live wallboards m.m. Det er de daglige rapporter, der vil tage en kæmpe vægt af dine skuldre. Med ét blik på oversigten har du styr på opkaldsstatistikken indenfor de sidste 24 timer. Og ikke nok med det: du kan også se call flowet fra alle ind- og udgående opkald, samt generere rapporter for individuelle eller flere agenter, køer, og opkaldsgrupper. Alt sammen tilgængeligt i web appen.

3CX dataanalyse
Uddrag af den daglige oversigt hos en af JEDWares kunder

Vil du have samlet en sammenhængende rapport for dine opkald til brug eksternt? Intet problem! Med et tryk på en knap kan du generere en CSV-fil med den ønskede data. Helt enkelt og overskueligt!

Og hvis det ikke er nok, kan vi også byde ind med vores otte live wallboards, der tracker dine agenter og køer direkte og i real time. Mist aldrig mere overblikket over dine agenters status igen – selv når du er væk fra kontoret.

Interesseret?

Få alle disse funktioner og meget mere med JEDWare. Slut med uoverskuelige og besværlige rapporter – få det hele samlet ét sted.

Har vi fanget din interesse nu? Ring til os på 66181168 for at få en uforpligtende snak med vores dygtige team. Eller besøg https://jed-ware.com for at prøve JEDWare gratis i 14 dage.

God arbejdslyst!

Find os på LinkedIn:

JED IT- & Teleservice

JEDWare

Se andre blogindlæg

JED Erhvervstelefoni 3CX
Guides

Bloker nummer med JEDWare

Bloker telefonnumre midlertidigt med Block Number i JEDWare Har du problemer med, at det samme telefonnummer ringer om og om igen? Ville du ønske, at

3cx datanalyse smal
Produktnyheder

Analyser 3CX-data hurtigt og nemt

Håndtering af 3CX data Det er ikke nogen hemmelighed, at vi her hos JED IT- & Teleservice synes, at 3CX er verdens bedste telefonsystem. Det