JED WEBSHOP

Callcentertelefoner

Hvis du er på udkig efter callcentertelefoner, bør du tage have et par ting i mente, når du gør dig dine overvejelser. De bordtelefoner som vi har kategorieseret som også værende callcentertelefon, er valgt ud fra kriterier, som vi anser som værende essentielle i et callcenter.

 

Typisk vil man købe et større antal bordtelefoner ad gangen, da antallet af phonere og medarbejdere kan være mange. Det er derfor vigtigt at overveje hvilke funktioner man vil prioritere ift. pris, da det hurtigt kan blive mange penge.

 

Vores Fanvil telefoner er fuldt kompatible med 3CX. Dette er en fordel, da du f.eks. kan logge dig ind og ud af køer ved hjælp af 3CX Hotdesk. Det vil sige, at du ved hjælp af tastekoder, f.eks. også kan skifte bruger, direkte på telefonens tastatur.

 

Du bør også overveje hvilken type telefon, der vil fungere bedst i praksis. Er der meget plads til en fysisk bordtelefon på hvert skrivebord, eller skal du finde en mere kompakt model? Derudover er vores erfaring, at de fleste phone vil foretrække fysiske knapper og taster, frem for en IP-telefon med touchskærm. Det gør det nemlig muligt for medarbejderen, at betjene telefonen ved at føle sig frem, uden at skulle fjerne fokus fra computerskærm, noter eller igangværende samtale.

 

Telefonsystem til callcenter

Mangler I telefonsystem til callcentret eller et dybere indblik i jeres opkladsstatistikker, hjælper vi gerne med dette. Ring til os på 66 18 11 68 eller skriv til os, og lad os tage en uforpligtende snak omkring jeres telefoniske potentiale.